Ptali jsme se Tomáše Čupra

Další zpovídaný byl Tom Čupr:

Tome, jak se cítíš v nové sezoně? Máš na kontě jeden gól, očekával jsi víc?

Tak de to. ale může to byt lepší. No doufal sem ve víc, ale tak dávají i jiní tak to tak nevadí.

Je viditelný rozdíl kvality mezi loňskou sezonou a ligou do které jste letos postoupili?

No zatím asi těžko říct protože jsme 4 z 5 zápasů hráli s týmy z loňska.

Jsi útočník, s kolika góly by jsi byl letos spokojený? Loni jsi jich dal 16.

Tak chtěl bych víc ne stačí když dohromady dáme tolik gólů co minulou sezonu jako tým.

Kdyby jsi dostal nabídku od klubu hrajícího o dvě soutěže výš, uvažoval bys nad takovou nabídkou?

Tak bylo by to lákavý, ale asi bych zůstal v Petrovicích fotbal mě tady baví.

Jaký je Tvůj oblíbený domácí a zahraniční klub?

Domácí je Zbrojovka a zahraniční Arsenal.

Velikost Tvé nohy?

43
Jsi spokojen s barvou Vašich dresů?

Jo mě se líbí.

Myslíš si že je pro letošní sezónu reálný postup? S ohledem na doposud odehrané zápasy?

No šance je, ale myslím že budem hrát střed.

Jaký povrch pro malou kopanou preferuješ?

Mě je to celkem jedno, ale nejlíp se mi hraje na Umělce.

Spoluhráč, se kterým si na hřišti nejvíce vyhovíš?

Těžko říct. Jednou se něco s někým na hřišti povede a jednou zase nepovede. A je to tak asi s každým.

Kdyby sis měl vybrat zda-li v zápase vstřelíš pět branek nebo na šest přihraješ, jaká by byla volba? Zápas skončí 7:7, na výsledek to tudíž nemá vliv.

Já myslím že to jedno kdo dá gól nebo má asistenci. Podle mě jsme ho dali jako tým. Ale jinak bych bral 3 góly a 2 asistence.

V dalším výdání budeme zpovídat některou z našich fanynek;) Hlasujte na úvodní stránce koho si přejete zde mít.