"letos nám ve hře stále chybí taková ta lehkost a dravost", říká Josef Vybíhal

V dalším rozhovoru jste chtěli mít Chosého, tak tady je:

Pepo, jak se Ti hrálo v posledním zápase?

Naposledy jsem nastoupil v zápase proti Velkým Opatovicím. Soupeř to byl kvalitní, ale i přesto musím svůj výkon hodně zkritizovat, myslím si že já i celý tým hrál s příliš velkým a zbytečným respektem. Asi to nebyl jediný důvod naší vysoké porážky, ale výkon sem mohl podat lepší.

Patříš k ofenzivnějším bekum v týmu? nebo si hlavně spíš plníš jen obranné povinnosti?

Už z mojí přezdívky, kterou vymyslel Radim Manoušek, ,,Jožo Utěkal" vyplívá, že jsem typ člověka co dost běhá, sice je to v mnoha případech zbytečné, ale k mé hře to patří. Ovšem při ligovém utkání jsou na prvním místě obranné povinnosti a až po domluvě, nebo při situaci kdy je možné zaútočit se rád zapojím i do ofenzivy. 

Jsi levák nebo pravák? Pokud pravák, není lepší pozice pravého beka?

Jsem pravák. Ano, na hřišti se vždy snažím být na pravé straně, ale někdy to herní situace nedovolí. člověk to musí zvládnout na obou stranách hřiště. 

Jaké vidíš osobně šance Vašeho týmu v tomto ročníku, repsektive jak hodnotíš zatím vystoupení týmu v začátcích sezony?

Řekl bych, že letos nám ve hře stále chybí taková ta lehkost a dravost. Ale jsou odehrána teprve tři kola a výkony se určitě zlepší. Náš tým bych chtěl vidět v závěru sezóny někde okolo pátého místa, klidný střed tabulky. 

Jak jsi spokojený se svojí hrou v probíhající sezoně?

V přátelském utkání proti týmu K20 jsem byl se svým výkonem celkem spokojený. V prvním ligovém utkání byl výkon více svázaný obranou a soupeř byl lepší a poslední utkání se soupeřem z Velkých Opatovic raději nebudu komentovat :D. Chce to víc trénovat :)

Je pro Tebe jako obránce cenější výhra 1:0 než vyhra 6:5?

Samozřejmě je výhra s čistým kontem více cenná. 

 Jak se Ti spolupracuje v obraně s Vaším golmanem?

Náš golman je již velice zkušený a má obrovskou výhodu, že umí hrát perfektně nohama, což nám obráncům značně ulehčuje práci při rozehrávce. Já osobně jsem se spoluprací s golmanem spokojen. 

Kolik gólů jsi vstřelil v loňské sezoně a s kolikati bys byl spokojený letos?

Tohle téma bych nejraději nekomentoval :D. Loni se mi podařilo dát pouze jednu branku, myslím že to bylo ve Valchově. V letošní sezóně bych chtěl dát samozřejmě více branek, ale v obraně je pro mě důležitější gól nedostat.

Oblibený klub a hráč u nás? A ve světě?

Mým oblíbeným klubem v česku je Viktoria Plzeň a odtud pochází i nejoblíbenější hráč František Rajtoral. Ve světě vlastně ani úplně nejoblíbenější klub nemám, líbivá je hra Barcelony, jenže není efektivní, naopak teď zajímavým a jednoduchým stylem hry překvapila například Basilej či Dortmund. A mým nejoblíbenějším hráčem je jednoznačně nizozemská záložník Rafael van der Vaart. 

Jaký význam dávaš pohárovým popřípadě přátelským zápasům?

V přátelských utkáních se snažím hrát tak, aby mě to bavilo a bavilo to i ostatní spoluhráče, utkání nejsou tak moc taktická a je možné si v nich zkusit co je možné si dovolit například i v pohárovém utkání. Ta jsou pro mě stejně důležitá jako ligové zápasy. 

Děkujeme Josefovi za vyčerpávající odpovědi a příště se můžete těšit buď na Toma Čupra nebo Martina Hlaváčka. Hlasovat můžete na úvodní straně.